söndag, mars 18, 2007

Vecka 11

Jag älskar listor av alla dess sorter. Tänkte jag ska försöka sammanfatta mina veckor med en lista, en veckorapport.

Vecka 11

  • Bästa: Vårvädret o skoj med härliga vänner
  • Sämsta: Tråkiga grannar som ´snott´ min tvätt o inte hör av sig
  • Måste ha: Svartvit prickig klänning från SOLO
  • Bra gjort: ´Lurat` den odugliga flyttfirman att hämta ut ett arg brev från mig. Nu kommer de inte undan. KO nästa:) (om de inte kan ge mig väldigt bra kompensation (förklaringar finns inte!)
  • Mat: Squash med dijonsenapsås och Gomasio
  • Låt(ar): Erkännande, Melodifestival låten Cara Mia får mig på bra humör när den dyker upp på radio. Moby-Lift me up, spinner gång på gång här hemma.
  • Ord: Diva- den feminina böjningen av divus, med betydelsen "den gudomlige".
  • Utmaning inför vecka 12: Komma igång med träningen inför klassikern. Det är högtid nu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det sant? Fick du aldrig tillbaka tvätten?
När hörs/ses vi?
KRAM
// u

Ullis sa...

Jag fick tillbaka den, men första efter idogt passande efter ljudet av tvättsugedörren. Set gck ett dygn utan att någon ens hörde av sig, trots min snälla lapp. Därav ´snott´;)

Vad sägs om unch imorgon? Det är ju trots allt torsdag!
Kramen