fredag, mars 02, 2007

Snyggare än andra....

Jag ska på årsfest med FKCG på lördag. Förra året var jag så här snygg. Undrar just vad jag ska hitta på i år.
Förra årets tema var Sällskapsresan. Jag var Gullan. Jag blev t om ännu snyggare efter det att bilden tagits. Jag fick på mig en trevlig lila skidoverall, lila pannbandsfläta o snyggaste solglasögonen. Mmmm, riktig läckerbit! Roligast med den kvällen var nog att åka komunalt i denna utstyrsel. Sällan har jag fått så mycket blickar då jag passerat genom Femman. Årets tema är Trans/crossdressing. Kanske jag hittar något på vinden.

2 kommentarer:

Sivan sa...

Nåå...?? Hur blev resultatet då?? Jag vill se den nyklippta frisyren med och utan maskeradutklädning!

Kram

Ullis sa...

Utan maskerad utstyrsel blev det. Iofs med rött läppstift så jag såg allt lite transa ut ändå. Frisyren anas på bild med Sofie, jocke o mig. Det kommer mer bilder framöver, men förhoppningsvis ses vi innan dess. Puss