onsdag, mars 21, 2007

Bra fel

Något har slagit slint, eller kanske trillat på plats. Jag har varit o simmat o det var så skönt. Cyklade ett par gånger ombord på båten o det kändes riktigt bra. Har varit ute o sprungit de senaste mornarna o det är så härligt. Dessa aktiviteter trodde jag att jag verkligen inte tycker om. Ack så fel man kan ha, o vilken tur med tanke på den stundande utmaningen. Snart är det morgon igen o då kan jag yoga iordning på min rygg o sen ge mig ut o springa:) Sjukt att jag längtar efter det.

Idag har varit en bra dag. Våren har flyttat in i mitt hem. Vårlökar finns nu i alla mina rum. Har uträttat en hel del o hunnit umgås o käka middag med Jeanette o dessutom simma med Ullet. En toppen dag. Jag är nöjd så jag kan gå lägga mig nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst e de härligt o träna. Nu till våren så spritter de ju i hela kroppen :) Massa energi man måste göra sig av med.

Låter som du mår bra gumman, kul o höra. Men jag hoppas du fattar va du har gett dig in på, en Klassiker e inte att leka med! Men så som du ligger i ska du nog fixa de utan problem! :)

KRAM PÅ DIG

Ullis sa...

Inser att det inte är att leka med. funderar flre gånger om dan vad jag gett mig in på. Det är galet, men det ska bara gå. Bra motivation till träning är det iaf.