torsdag, mars 22, 2007

Är jag dum?

Jag börjar verkligen tro det, med tanke på vad jag ska göra. Klassikern är en riktig utmaning, vilket jag börjar inse först nu. Det är inget man skojar bort. Jag ska fixa det, inget snack om annat, men det kommer att krävas en hel del av mig. Flitigt tränande, bra mat o inga kalas. Jag måste springa minst tre gånger i veckan, simma en gång/vecka, cykla/spinna så ofta jag kan, äta tre gånger om dagen o dricka max ett glas vin till maten en gång i veckan(annan alkohol dricker jag knappt ändå så där har jag inte satt några regler, det är noll som gäller). Dessa strikta regler skulle jag aldrig klarat o leva efter om jag inte hade ett spikat mål. Än så länge fungerar det riktigt bra.

Tur att jag o Amelojsan kommer att ha god hjälp av varandra. Idag drog jag med henne på ett spinningpass, nästa onsdag får hon dra med mig. Vi ska börja cykla Tour de France etapperna nästa vecka.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äta 3 ggr om dagen tycker jag låter lite lite...

Ullis sa...

Tre ordentliga mål lagad mat o sen en massa bra mellanmål;)