onsdag, mars 28, 2007

Kvinnans handväska

Jag tror att min handväska är aning för stor. Städade ur väskan o fann bl a två perfekt mogna avocadosar, en hammare, en hajnyckel, en ficklampa, ett blockljus o två oöppnade flaskor Raaaaamlösa, vilket jag inte ens visste att jag hade i väskan. Därtill kommer allt nödvändigt som jag vet att jag har i väskan. Det kanske ligger något i uttrycket ang en kvinnas handväska...;)
Jag tror jag vet varifrån den onda knölen på högersidan av min rygg kommer ifrån. Jag ska börja bära väskan på vänster axeln istället;)

2 kommentarer:

Cissi C sa...

Ja tycker de låter lite som skalman... ;)

Anonym sa...

Det är klart! Hammare kan vara bra att ha likaså hajnyckel och ficklampa?? :) Hörde någonstans att om man befann sig på en öde ö utan någon mat skulle man klara sig i flera år på att enbart äta avocado då de innehåller allt möjligt bra för kroppen så jag tror du klarar dig bättre än många andra med din tunga handväska :)

Och du som tränar som en galning se det som ett "gratis" styrke-träningspass men som sagt glöm inte byta arm :)

KRAM Kram // u :)