onsdag, mars 07, 2007

Minnet sviker

...eller så är det kanske utvecklingen som gått framåt i massor sen sist jag jobbad med Mac. Jag låter det vara osagt vilket, men klurigt är det iaf. Försöker få ordning på mitt trådlösa närverk, det går bara inte. Hmm, någon som har tips på hur jag ska göra.

Jag har nu försökt ett par gånger, tagit en paus, gjort något annat o försökt igen. I en av pauserna började bygga en lampa. Tyvärr är ballongen inte så stor som jag kunde önnskat, men det är åtminstone en start på min lampproduktion. Om någon skulle springa på en jätte ballong, tänk på mig. I need.

Jag kom inte iväg till Everöd idag heller. Det har varit lite mycket det senaste o jag känner att det är högsta prio att jag stannar upp o tar det lite lugnt. Idag har varit en bra, lugn dag. Har uträttat lagom mycket o dessutom hunnit med en mysig fika med Ullet. Strosade runt på stan en stund o gick nya vägar dit jag skulle, istället för de gamla välbekanta. Kan konstatera att Helsingborg är en så mysigt stad. Det finns så många bra boutiqer o främst inredningsbutiker att det är direkt farligt för mig.

2 kommentarer:

Mirijam sa...

Gå in på google och sök på "switchers", då får du upp sidor enbart för oss switchers, det vill säga sådana som bytt från pc till mac.
Där finns alltid alla dina svar, nu och för all framtid.

Ullis sa...

Tackar! Jag ser fram emot att stifta bekantskap med alla nya vänner, the swtchers;)