onsdag, mars 21, 2007

Magisk tavelram

Jag förstår inte hur en tavelram kan bli så dyr. Jag skulle ju bara ha en tavelram på IKEA. Tavleramen tog upp en helkasse o när jag kommer hem består kassen även av ljus, diskborstar, lampa, skål, växter o lite annat smått o gott. Magisk tavleram!

Cykledatorn på Claes Olsson utökade sig även den under vägen hem. Jag förstår inte hur den kunde bli en sladdvinda o ett punkteringskit.

IKEA o Claes Olsson är farliga butiker för mig. Tur att jag inte varit på BILTEMA iaf.

Min dag började hos optikern. Äntligen skulle jag få mina linser, trodde jag. Sist jag var där var det fabrikationsfel på ena linsen, denna gången var de bara försenade. Jag tycker inte det är roligt längre att vara ute o springa antingen halvblind eller med ett par bågar guppande på näsan. Grrr. Om ändå Sara hade varit arbetsför o inte vrålgravid;)
Jag fick åtminstone med mig ett gäng glasögon därifrån. Det är hög tid för mig att införskaffa ett par nya. Mina gamla o mina gamlagamla är förbrukade. Det är inget fel på bågarna, de kan jag fortfarande använda utan att skämmas, men glasen. Ops, det är nästan ett under att jag överhuvudtaget ser ut genom de repade glasen. Jag ska till kvällen ha lite glasögonprovning. Vem vet kanske med kameran för o kunna få hjälp med lite smakråd här.

2 kommentarer:

Cissi C sa...

Shit va grym du verkar vara på att komma ihåg födelsedagar..

Ullis sa...

Något ska man ju vara bra på;) Har dock ej koll på din dag. Slarvigt av mig!