fredag, mars 16, 2007

Mums o mys

En toppen mysig kväll med Ullet, Jeanette, Helena o Hedlund. De serverade toppen god mat på Dunkers. Victoria Tolstoj spelade i ett annat rum, lite synd att hon inte var med högljudd;)

Jag är så glad att jag har så bra folk i min omgivning. Jag blir glad när någon blir glad över de presenter jag valt att ge bort. Ullet fick de sötaste gummistövlarna av mig o Jeanette o hon verkade bli både glad o förvånad. Hihi, det är så det ska vara.
Kommer somna mätt o nöjd med ett leende på läpparna. Det gör inget att grannarna spelar Barbados så att min kudde dansar för sig själv.

2 kommentarer:

Sivan sa...

Åh vilka fina stövlar!

Jag har förresten lite skvaller från helgen, som jag inte tar via din blogg. Vi får helt enkelt höras någon dag!

Kram

Anonym sa...

Grymt snygga stövlar. Har velat ha läääänge. Ullis kan och vet :) Gissa om jag väntar på regn

KRAMAR // u :)