måndag, mars 26, 2007

Sprudlande

Det är vår ute o jag känner mig sprudlande glad. Vaknade innan klockan av härligt solljus. Speglarna i lägenheten reflekterade solstrålarna flera gånger innan de nådde mitt ansikte o väckte mig. Vinden ligger på från rätt håll för att en härlig kaffe doft från Zoegas ska sprida sig i lägenheten Kan man få en bättre start på dagen? Min morgon yoga ackompanierades av fågelsång. Va härlig tillvaron kan vara ibland.

Idag har jag struntat i måsten. Myser bara omkring och är glad. Jag har fått skit under naglarna idag. Då mår jag bra. Ullets bil är glad att ha fått på sig sommarskorna.
Äntligen har jag fått ett par linser o dessutom har jag beställt mina nya glasögon. Det blev inga av de jag visat här. Det var inga av dem som kändes helt hundra. Tack för all hjälp ändå min kära jury.

Medvetet har jag låtit bli att titta i Alain Mikli hyllan. De gör så sjukt snygga bågar, tyvärr är prislappen därefter. Handgjorda unika franska bågar av högsta kvalité, tror jag det att de kostar. Tyvärr kom tjejen på Synsam fram med ett par bågar som hon trodde skulle passa mig, självklart passade de o än mer självklart var det en Mikli båge. Ja, ja det vara bara att slå till. Äntligen har jag hittat bågen jag letat efter i minst två år. Min gamla Mikli båge använder jag fortfarande så det var väl investerade pengar. Hoppas att jag blir lika nöjd med den jag nu beställt. Som Alain Mikli själv uttrycker det; "Det är bättre att vara närsynt och snygg än bara närsynt". :)

Mmm vilken härlig dag!:) Nästan straffbart att sitta inomhus nu. Tror jag ska ut o kuta i Pålsjö nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hade varit kul o flyga fram med dig i Lidingeloppet med dig men jag jag tro jag skippar de.. :)

Men jag kanske kommer ner nån helg så kan vi flyga fram i Pålsjö tillsammans :)

KRAM

Ullis sa...

Kom ner du bara så ska vi flyga antingen i Pålsjö eller ute på EDZ:)
KRAMEN