tisdag, mars 20, 2007

Frustration

...över att min kära gravid vänner inte kan klämma fram sina små pyren. Jag längtar så efter dem o går som på nålar i väntan på beskedet att det är dax. Vanligtvis brukar jag vara dålig på att hålla koll på min mobil. Tycker det är ganska skönt när batteriet tar slut eller då täckningen försvinner, då har jag godkänt att inte vara nåbar. Det fungerar inte nu. Jag har varit långt ute på sjön de senaste dagarna o har sökt nät maniskt för att inte missa om det ev skulle hända något. Jag har t om haft med mig mobilen i maskin, som att jag skulle ha täckning då jag legat o skruvat under hylsan, Nja...

Förövrigt är Ullet galen. Hon får vilken dag som helst en liten bebbe o trots det är hon piggare än de flesta i sin omgivning. Det finns ingen ursäkt att inte gå o träna då hon fortfarande går på spinning pass. Grmf...jag måste o träna imorgon!

På vägen hem från jobbet svängde jag in om husvagnen. Jag blev så trött när jag öppnade dörren att jag bara fixade elen, stängde dörren o åkte hem. Undrar just hur jag ska lyckas ro det projektet i land. Jag gillade käre brors förslag. ´Jag skickar en bil som lyfter bort skiten o sätter dit en ny åt dig´Jag kan hålla med honom om att hans syster inte ska bo så skabbigt;)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ohyfsat det där, att inte leverera! : ) Jag har hela fyra vänner som är gravida just nu, samt en liten bebis som tittade ut härom veckan. Det är trist att vara så här långt bort och därmed missa alla växande magar! Fint då att Ullet är snäll och postar bilder på sin växande bulle, så man kan hänga med lite i alla fall här nere.

Anonym sa...

Hallå, du ska ju bo i min husvagn. Du har nyckel. Jag har madrass, ny tvättat täcke, kudde och lakan hemma hos mig!

Vi fixar

KRAM // u :)