torsdag, mars 29, 2007

Känner mig gammal nu, men när det går över ska jag cykla jorden runt

Imorgon kommer jag att få en försmak på hur jobbigt det måste vara att vara gammal o stel i kroppen. Gaaah, redan nu känner jag hur träningsvärken kommer smygande o hur musklerna börjat stelna.Det är bara att bita ihop. Det måste kännas i kroppen om man ar cyklat till Simrishamn. Imorgon ska jag vila, tror jag... kankse rodmaskinen behöver mitt sällskap. Mina ben behöver inte direkt tränas iaf. Det räckte med 5.7 mil idag! Benen ska däremot vara pigga tills på måndag. Då ska jag cykla till Ystad:) Snart kommer jag få för mig att jag ska cykla jorden runt, o ja, när jag tänker efter, det är inte en så dum tanke ändå;)

4 kommentarer:

Madeleine sa...

Jag är säkert övernojig men jag blir orolig att du tränar sönder din kropp vännen. Den tar så lång tid på sig att anpassa sig och det är så lätt att dra på sig skador men också lika svårt att bli av med dem. Hoppas du vet vad du gör, det tror jag säkert, det är bara jag som är orolig. Vill ju att det ska gå bra för dg på dina utmaningar och inte att du vara skadad. Kram din oroliga fadder

Anonym sa...

Jag behöver ju inte fundera på vem som kommer att svischa förbi mig i 180 på vättern i alla fall... :-)

Mirijam sa...

Du är galen...

Mirijam sa...

Hur var det förresten man kollade trafiken på sin sida + hur folk sökt för att hitta en?