fredag, december 22, 2006

Välkommen på Glögg

Onsdagen den 27 december bjuder Ullis & Ullis på Glögg hemma hos Ullis(inte hos mig).
Alla är hjärltigt välkomna runt 18.30
Meddela oss om du kommer
Glöggen min som är i muggen, kryddad vare din doft. Välkommen utan like. Må du smaka, såsom av rödvinså ock av julfrid. Russin och mandel förgyller din smak och vi glömmer alla skulder då som ock vi berusas i din närhet, och du inleder oss i frestelse men frälser oss från oro. Ty julen är din och smaken och härligheten i evighet.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Adressen är Hjälshultsgatan 3

Anonym sa...

Upps glömde "mét" Hjälmshultsgatan ska det vara

Anonym sa...

Klart jag kommer ner då ullisX2 bjuder in. Kan det bli bättre? ;)Måste tyvärr åka hem på kvällen.

Anonym sa...

Hej Gumman! Men måndagen den 27, på måndag är det ju den 25? eller är jag förvirrad? Kramen

Anonym sa...

Sandra har rätt, jag är rädd att Ullis och Ullis har förväxlat dagarna här.. Hoppas ni får trevligt, vilken dag det nu än blir!
Kjam