torsdag, december 14, 2006

Jag är ganska bra;)

Jag gjorde ett lustigt Mattest (hittade via Jennys blog) Måste bara berätta hur duktig jag är;)

Resultat: 24 rätt(av 26) Fantastiskt!

Du har prickat nästan alla rätt i det här förhållandevis svåra testet. Du måste vara en person som älskar mat, gillar att prova på nyheter och testa dig fram i köket. Att slunga sallad eller tranchera kalkon är vardagsmat för dig.

Eller kanske inte...åtminstone inte just nu i det minimal kök jag har i nuläget, men det ska det ju bli ändring på!:) Jag längtar efter att ha ett ordentligt kök att laga massa mat i. Vänner runt omkring mig i Helsingborg har många middagar att se fram emot. Ska erkänna att en salladsslunga i rostfritt o en digital hushållsvåg står högt upp på min önskelista. (Gaah vilka vuxenpoäng!!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ju skitsvårt! Gissade på 2/3 typ.. :/
Mitt Resultat

17 rätt

Godkänt. Du har hyfsad koll på kastruller och kryddburkar, men du är ingen riktig gourmet. Våga dig på lite smaksensationer när du går på krogen och testa gärna nya influenser i köket. Gommen kommer att jubla över det nya livet!

Hmm.. Vet i och för sig inte om jag blir modigare i köket av att kunna namnen på en massa konstiga maträtter bara...???

Kram

Anonym sa...

vännerna i malmoe då?

Ullis sa...

Sjävlklart Mimsan! Alltid välkomna!

Modigast-hitta på de konstiga namnen o rätterna helt själv!;)