söndag, december 17, 2006

Julmys på klubben

Det blev riktigt lyckat med julmys ute på klubben. En skön blandning av folk med rätta humöret o det kunde inte bli annat än en toppen kväll. Skapandet vaknade då alla bakade lussekatter o barnasinnet vaknade då alla fick leka med tomtebloss. Det byggdes ett jätte tomtebloss:) (brandsläckaren var framme utifall att) Julgran, tomteluvor o julmusik. t om jag kan känna lite julstämning nu. Det var så mysigt att träffa många som man inte settt på ett tag. Så glad att det finns så bra folk därute.
Väl hemma igen ser jag fram emot att sova i min varma, icke fuktiga säng- det är inte optimatl att sova i en husvagn så här års då det råder stora problem i elcentralen . Tur att vi var ett gäng som kunde hålla värmen ihop.

Innan jag få krypa ner ska jag dock packa en himlans massa. Jobb väska, Warsawa väska o julväskan. Imorgon ska jag på jobb o sen är det raka vägen från jobbet till Warsawa o därefter raka vägen till julfirande i Varberg.
 Posted by Picasa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så himla mysigt det där ser ut! Själv hade jag fullt upp med jobb och middag med gamla jobbarkompisar, annars hade det varit super att varit med..

Det där om att sova i husvagn dock, låter ju mindre lockande.. Iiii så kallt! Sådär att man vaknar av att nästippen är alldeles isande kall, va? Men men, efter tillräckligt mycket glögg gick det kanske bra?

Anonym sa...

NU är jag mäkta orolig! Min husvagn? :( vart ska jag och Bebben bo om min husvagn är fuktig = möglig?

Kul att det blev en lyckad julfest! önska jag var där(du kan ju läsa vad jag va med om så förstår du) Du e duktig! Ha en trevlig resa så ses vi snart

Kramar // u :)

Ullis sa...

Synd att ni inte var med, det var knappt vi klarade oss;)

Det gick fin fint att sova i vagnen, en värmefläkt o två mänskliga värmeelemenet löste problemet. Det är nu en ny tradition med julmys på klubben så du har chansen nästa jul Jenny!

Ullet, don´t worry om din husvagn. Varmt element o nya torrbollar-torrt o fint för dig o en till i vår.