fredag, december 22, 2006

Nytt hem!:)

Nu är det klart. Mitt byte till världens finaste våning har gått igenom. Tjohooo! :)

Sista helgen i januari flyttar jag. Jag behöver flytthjälp! Please Help meeeee

Hur ska jag nu kunna sansa mig o göra allt jag måste innan jag kan åka till Varberg för o fira jul. Hmmm.... studsar upp o ner, klappar händerna o skrattar. Tjohooo. Bästa julklappen har jag fått!

Vilken soffa ska jag ha?
Vilken färg ska jag måla om sovrummet i? (det är i nuläget mörkrött o det blir lite väl porrigt)
Vilken färg ska jag ha i köket? oj oj va mina tankar spinner iväg nu! hihihi, trevligt huvudbry!:)

Innan flyttlasset går ska jag åka till Tallin. Det ska bli så roligt. Dels att se Tallin i dagsljus (sist jag var där låg vi bara inne med båten då det var mörkt) o dessutom ska jag hälsa på Favorit Timo. Det är då ett år sedan vi sågs sist. Allt är bokat o klart! Tjohoo igen! Nu ska svenska o estniska hjärnspöken få umgås o frodas Eller hur Timo?;) Galenskap utlovas, hihihi!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fast du flyttar från mig :( så hjälper jag dig så klart att flytta!
Kram
// u :)

Ullis sa...

Det är faktiskt det enda negativa med min flytt... att jag hamnar längre bort från dig:( Du kan få vara kordinator i min flytt;)

Anonym sa...

Grattis fröken! Kul för dig. Jag ska försöka komma ner o hjälpa till. Kankse du behöver grejer från Vbg, kan ju ta med dem isf. Galenskap....aj då! Trodde de där hjärnspökena somnat för gott. Hmmm:(

Anonym sa...

Är jag ledig så kommer jag och hjälper dig o flyttar... Puss

Anonym sa...

Roligt att se Timo i dagsljus;)?

Ullis sa...

Hmmm... dagsljus? Vem kan det vara som ej vill ge sig tillkänna?

Ni är så bäst Sandra o Jonas!PUSS!