onsdag, december 13, 2006

Ny lya!:)

På något otroligt vis har jag lyckats byta min lilla söta etta till en helt underbar våning. Något bra måste jag ha gjort för att ha sån tur. Iofs jag ska inte ropa hej riktigt ännu. Våra hyresvärdar har ännu ej godkänt bytet, men det vore helt otroligt om det inte skulle gå igenom.

Snart kommer jag förhoppningsvis att husera på 80kvm, räknar man i kubik är det ofantligt mycket mer. Mmmm, ett helt underbart boende med massa gammal charm. Dubbeldörrar till sovrummet, vackra fönster, vackra gamla trägolv...ja den är så fin bara! Lite som min gamla lägenhet i Majorna, fast mycket större!:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den l[ter ljuvlig!! Jag vill nog komma s;derut och kika n'r (om) du kommer i ordning... Kram

Ullis sa...

När! Du är så hjärtligt välkommen! Ser fram emot fin främmat. Lovar att det ska bli en rdentlig inflyttningsfest. det finns plats för hur mycket folk som helst! Kramen