måndag, december 04, 2006

Åååhhh...

...en toppen helg. Massa mys! Sandra kom från Sölvesborg i lördags. Mysigt att träffa henne. tyvärr blir det inte så ofta då det inte är hoppsäsong. Jag har iofs inlett ett nytt projekt för att ändra på det, 'Övertala Sandra att flytta till Hbg'

Sandra

Vi åkte gemensamt ner till Malmö för att möta upp Ullet, Jeanneth o Hedlund. Strosade lite i affärer innan hungern tog över. Konstigt att jag blev hungrig efter den jättefrukost jag åt med mor o far. Vi var på en riktigt nice japansk resturang vid namn Hai.

Hungriga flickoro god mat:)

De såg ut att servera mumsig sushi. Måste dit igen då jag äter allt igen. Fisk o kallskuret är numera det enda jag inte äter. Men jag har ju gjort framsteg iaf. Vi hade det toppen där o jag hade gärna stannat där hela kvällen om det inte varit för att Mirijam o Tobbes inflyttningsfest lockade så.

Snabb piff på toa

Mirijam o Tobbe lyckades med att få ihop en salig blandning av folk. Fallskärmshoppare, journalister o jazzmusiker. Inga skandaler bara en riktigt bra fest. Hatthyllan trillade ner redan 20.30.


Cajo, Panzar, Tobbe, Ullet o Jens


Helena o Carolina

Åter i Hbg kom vi på den smarta idén att forsätta ut. Vi gjorde ett intressant studiebesök på Tivoli. Jag tror aldrig mer att jag kommer sätta min fot där en vanlig lördagkväll. Gaah vad jag kände mig gammal. Tacka vet jag 28+ stället jag o Fia var på för ngn månad sen. (trodde aldrig att jag skulle säga det) Där var jag purfärsk i jämförelse med de övriga gästerna. Vi rymde ganska kvickt ifrån tonårs misären. Gick till Tempel istället. Ett helt ok ställe. Kom hem kvart över läggdax med ett leende iaf.

Inga kommentarer: