fredag, december 15, 2006

Mer Rom

Nu har jag fått ordning på lite mer bilder från Rom.
Kom på att jag glömt berätta om det som för vissa antagligen skulle varit det största med resan. Vi såg Påven! Det var nån högtids dag som tydligen var tillräckligt stor för att påven själv skulle bege sig ut o vinka på allt folk. Jaha säger jag, då kan jag bocka av honom från listan. (han fannsinte med på listan, men man får skriva till stora saker i efterhand;) )
Lollo o jag var oväntat kyrkliga under vår lilla trip. Vi var på en gudstjänst, besökte kyrkan där Jesus mötte Petrus o kikade på hans fotavtryck som finns bevarade där o besökte ytterligare ett antal kyrkor bara för att kika på det storslagna. Vi hann dessutom med att spana på citronträden o hälsa på fåren ute på landsbygden.
 Posted by Picasa

Inga kommentarer: