måndag, december 04, 2006

Bra dag

I söndags botade vi ev känningar efter lördagens kalas med en rejäl brunch.Ullet var smart o åkte direkt hem från Malmö. Hon var oförskämt pigg o fräsch till brunchen;) Sandra, Hedlund o jag återvände till brottsplatsen Tivoli o jag måste säga att de är så mycket bättre på förmiddagen. Smarrig brunch att svulla i sig. Inget saknades!:) Möjligtvis den skummade mjölken till kaffet.

Smarr!:)


Nöjda i våffelkön, Sandra, jag o Hedlund


I söndags var jag dessutom o kikade på en potentiell byteslägenhet. Ååh den var så fin. En trea på 80kvm. Högt till tak, vackra fönster o gamla trägolv. Jag vill ha! Hoppas bara att bytet går igenom. Min söndag var en bra uppladdning inför testerna. Hann med allt jag skulle innan taxin till flyget plockade upp mig. Somnade nästan på väg till flygplatsen. Somnade som ett barn så snart jag lagt huvudet på kudden på hotellet. Jag som trodde att jag inte skulle kunna sova p g a nervositeten-onödig oro!

Snodde ett par bilder från dig Ullet, hoppas ok?;)



.

Inga kommentarer: