torsdag, december 14, 2006

Mums o mys

Det var lite mycket att stå i imorse. Biljetter som ska bokas om o viktiga papper att dona med. Var inte helt redo då Paul dök upp. Paul roade sig själv med kameran o tillslut så kom vi iväg.
Lite mycket....

Ännu en gång bjöd Lagmarks på mumsig lunch. Hade bästa sällskapet i Lagmarks mysiga miljö.

Bästa Paul:)

Det var alltför länge sedan vi sågs. Vi har haft en toppen mysig dag. God mat, promenad i rusk vädret o mys på kafé.

Det blåser på mig...mer höst än vinter väder


Fann min gamla seglar/Kornö kompis Kajsa som vinnare i en pepparkakshus tävling . Oj oj, annat än de sneda o vinda pepparkakshus jag brukar bygga kvällen innan julafton. Är av uppfattning att det måste finnas ett pepparkakshus för att det ska bli jul. Undrar hur jag ska hinna med det iår... Kanske är det vad som saknas för att julstämningen ska infinna sig? Kan ev bli morgondagens projekt att bygga ett pepparkakshus, om inte annat får det bli på klubben på lördag om tid finnes. Jag har åtminstone fått upp mina julstjärnor nu. Kan känna lite julstämning om jag anstränger mig.

Lite julstämning. Notera att min gamla advents ljustake fortfarande är med... en gåva från snällaste matrosen på Companion för många år sedan.

Inga kommentarer: