måndag, december 04, 2006

Pilot:(

Det var så svåra tester. Helt enkelt var det inte tänkt att jag skall bli pilot de två närmsta åren. Satt på planet på vägen hem ikväll o kände mig så motiverad att söka igen. Det känns som att jag kan klara det. Dumma missar på vissa tester, typ missa att starta testet bl a...Ops!

Det är underbart att flyga. Jag vill!! Nu ska jag plocka fram min envishet igen. Har jag väl bestämt mig för ngt sådant så ser jag till att det blir så! Jag ska åtminstone göra ett försök till o missar jag då får jag inse att jag inte är lämplig, men inte förräns jag försökt en gång till o förberett mig bättre. Framöver ska jag ägna all min ledig tid åt hjärngympa o flygdataspel med joystick;)

Jag är dock inte knäckt över att inte fixat det denna gången. Försöker glädja mig över mina resultat på MHS(MilitärtHögskoleProv) o den verbala biten. Behöver mer träning på det spatiala. (En välutvecklad förmåga att kunna orientera sig och tänka i bilder, rumsuppfattning.) Det är kul att ha gjort ett sådant extremt test dessutom.

Nu ska en utmattad Ullis sova för att orka upp o jobba imorgon. Jobbar ett par dagar o åker därefter raka vägen från jobbet till Rom. Det dröjer nog ett litet tag innan jag dyker upp här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad synd! Jag som höll tummarna allt jag kunde! Nästa gång fixar du det garanterat!

Ha det så mysigt i Rom!
KRAM!
//Helena

Anonym sa...

Hej Gumman! Du är bäst iaf, du fixar det nästa gång! Puss, kram o ha en underbar resa till Rom o tack för i helgen!