lördag, december 23, 2006

Pepparkaksvagnen Del I



Ingen jul utan pepparkaksskapelse. I år måste jag erkänna att det är bland det fulare jag har gjort, om än det är mycket kärlek i tanken med skapelsen. Skönt att spåra ur lite på ett välbekant tema. Min rosa husvagn o Roffe.... ett självklart tema. Men håll i er, det kommer mera, imorgon.

Jag är nu hemma i Varberg o har hunnit med alla julklapparna, provsmaka skinkan o lite glöggmys med de gamla vännerna hemma hos Kajsa. Räknade ut att det snart är tionde året i rad vi samlas den 23 december o dricker glögg. Jag tycker om traditioner. Alltid kul att träffa de gamla vännerna som man ser på tok för sällan under övriga året.

Paul, Per, jag, Sara o Kajsa. Bilden snodde jag av Paul.

Imorgon är det julafton. Jag förstår inte hur det har gått till. Hoppas att den riktiga känslan infinner sig imorgon.

Vill nu önska er alla en riktigt GOD JUL. Må bra o mys imorgon. Det ska i vilket fall jag göra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Roffe rules...Hahahaha. Ser fram emot del II!

Ullis sa...

Roffe Rules-Alltid!:) Synd att du inte kunde komma ner. Jobba dig inte trasig, man får inget tackför det, bara ont i magen... Du vet att jag vet vad jag snakcar om;) Kramen