torsdag, december 28, 2006

Tempo!

Tempo! -brukade min gamle Thai Boxar tränare gapa åt mig. Hans arga stämma ringer fortfarande i örenen. I jul har jag lyssnat på honom... Hua, va det gått undan med det mesta de senaste dagarna. Jag har haft så mycket att göra( det mesta roligt) att jag inte kunnat prioritera.

  • Mysig fika i Derome med Terese, Henke o lilla söta Linnéa
  • Fästningspromenad med Fia
  • Mellandagsrea i Varberg med kära far o Lollo
  • Bytt till vinterdäck + sanering av lortig bil för att ha en mer flyttlåde lämplig bil. Ragnar är kvar i värmen i Varberg (Misss you honey boy)
  • Trasig frys-Urk!:( synd på alla delikatesser jag sparat där. Nu ska TryggHansa få visa vad de går för.
  • Adventskakebak (Ett måste till glöggmys...)
  • Glöggmys med Ullet o massa trevliga kompisar
  • Louisana + Helsingör med Sara, Micke o deras pyre + extra mor o far, Ulla& Bosse. Glad att jag hann få med dem i mitt pressade jul schema.
  • Packa upp/packa ner o sanera äcklig frys
Min jul har gått i 200km/h. En toppen jul men jag känner nu att det är så skönt att sitta ner en stund nu, andas o se fram emot att åka o jobba imorgon. Jag ska jobba över nyår o tycker att det är så skönt. Skönt att slippa planera något stort. Skönt att slippa förväntningar på att man ska vara så fin, äta så gott o ha så trevligt. Allt det kan jag uppfylla en vanlig dag. Jag ser fram emot att fira nyår tillsammans med Amelojs en helt vanlig dag istället.

Önskar Er alla ett bra slut på 2006 & ett riktigt Gott Nytt 2007!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt År på dig! Åka ifrån så där...va ska jag göra? ;( Ha det bäst så ses vi år 2007

STORA kramen // u :)

Cissi sa...

Hej gullan! haha.. busted!:) näe, man ska känna sig bekväm, har jag hört.. :) så jag hoppade över det. Blev ändå ingen "fancy"-tillställning, så det kändes OK.. men jag ska försöka.. till kommande nyår :) pussis //C