onsdag, april 02, 2008

I HuaHin

Hamnade i HuaHin o rakade visst bli kvar har lite langra an planerat. Mina planer att aka till Chiang Mai far vanta till nasta Thailands resa. Det ar sa skont att inte kanna nagon stress utan bara gora det som faller mig in.

Nattdyket pa PhiPhi var helt grymt, dyken dagen darpa likasa. Harlig kansla att ligga i flera minuter pa en armslangds avstand ifran en Leopardhaj! Jag har nu mitt Advance cert inga dirketa begransningar o jag bara langtar efter att fa fortsatta med dykningen. Vi far se hur det ska ga till.

Har i HuaHin ar det lugna dagar, om an forsta dygnet var aningens annorlunda. Vi akte pa MC traff en timme ifran HuaHin. Harlig kansla att sitta tryggt bakpa o svalkas av den ljumma fartvinden. Riktigt kul o intressant att iaktta thailandandarnas MC kultur. Snarlik svenska, men anda sa annorlunda! Vi var i basta sallskapet av Mr President himself!

Det softa dagarna har tillbringas med Henke, Jessie, Mai o de underbara barnen. Bor svalt o mycket civiliserat, ater gott, myser, tranar yoga o mar bara bra med basta sallskapet!

Imorgon tror jag att det bar av till Bangkok, men man vet aldrig. Mina planer har ju andrats forr.

Jag maste erkanna att jag orkar inte ta tag i bilder harifran, men lovar att aterkomma med det da jag kommer hem, vilket ar alltfor snart.

Inga kommentarer: