onsdag, april 16, 2008

Mys hela dan....

Äntligen har jag fått tummen ur att återvända till Sats. Så skönt att börja dagen med ett träningspass. Konstaterar det var gång o förstår inte varför jag inte lyckas få rutin på att starta varje dag så bra.

Planerna för dagen har ändrats fram o tillbaka men blev i slutänden mycket bra! Har lekt myst med min prins i flera timmar idag. Det var så länge sedan. Känner mig gammal då jag säger att han blivit så stor sen sist, men faktiskt! Han går ju t om nu! Minns för drygt ett år sedan då vi alla väntade o var otroligt nyfikna på vad Ulrika skulle klämma ut för en figyr. Inte kunde vi ens ana att det skulle bli en sån goding;)

Min goding o fin bilen. Tycker om att han redan visar lite bilintresse;)

Lek o bus
Sötaste killen

Prinsen gör som han vill o får mig på fall

Sitter nu o slö tittar på en udda film med Turbo som hade vägarna förbi. Alltid trevligt då mina kringresande vänner stannar till. Njuter av att det är så lugnt o skönt. Ångrar inte mitt beslut om Nevvan så mycket....

Inga kommentarer: