torsdag, april 10, 2008

Varför inte mörda två flugor när jag kan

New York kallar på mig! (det är ju hela 4 månader sedan jag var där sist....;)!)

Läkarkonferens för agenten (dvs någons företag betalar resan o hotel för mig=ngn har dåligt samvete över lång bortavaro pga alltför mycket jobb!:)) o dessutom är Lottis & co i NYC. Visst borde/måste jag sticka över till Nevvan när jag ändå är ledig;)

Det går ju sådär för mig att hålla ord på att jag ska hålla mig hemma i Svea ett tag nu. Hur f... ska jag göra!? Kan ana en doft av Barca..., men ändå inte! Dough! Jobbigt med svåra beslut i I-landet. Egentligen borde jag bara stanna hemma o inte ens utsätta mig för dessa tankar. Jag skulle ju vara klar med USA... Det är lite för mycket tänkande för mig nu. Grrr vissa saker ska ju bara vara enkla, men inte då! Jag kan krångla till det mesta för mig

3 kommentarer:

Sandra sa...

Välkommen hem! Du verkar haft det bra:) Resa igen, din lilla lyxlirare där, he he! Jag hoppas du har tid för lilla Svea snart för det är ju många som saknar dig men du är säkert ännu mer saknad på andra sidan kusten;)
Kram kram o skönt att du är hemma välbehållen!

Linda sa...

Men gud vad underbart att ta en tripp till NYC!! Åh vad grymt avis jag blev nu!! Hoppas du får en jättebra resa. Passa på att shoppa järnet nu när dollarkursen är så låg ;-)

Madeleine sa...

Det är inte en självklarhet att man kan resa under alla perioder i livet. Själv sitter jag fast på jobbet ett tag och kan mest drömma om att vara ledig för alla de resor du gjort på sistone. Men i väntan på att jag ska få ny möjlighet att dra iväg igen så är jag glad för allt jag gjort när jag hade möjlighet. Att stanna hemma för en princips sak har jag aldrig gjort och är väldigt glad för också. Stick iväg nu och shoppa lite, du vet aldrig när du får chansen igen ;)