söndag, april 20, 2008

Vilken toppen helg

Vårsol, mys o toppen sällskap!



Hade en skön lördag med systeryster i Västar Hamnen o hemma på köksgolvet med systeryster o shishan. T om min skapar glädje är tillbaka, vilket är ett tydligt tecken på att jag mår bra!

Syster o jag tillbringade nog mest tid på köksgolvet med varsin målarpensel o varsin stor duk än någon annanstans i hennes lugna hem. Njöt av att vakna av nybryggt kaffe o vårsolen imorse. En toppen start på dagen gav massa energi till löprundan med Em. Vi var oväntat grymma o fortsatte på gymmet. Shit va vi är bra!;)


Helgen avslutades på bästa sätt med en middag med Em o ännu en gång tillsammans med Pretty Woman.

Vi har för övrigt kommit på att vi ska starta en Jane Austen bookclub.... det verkar ju gå bra för de som gör det;) (Vi lyckades med att kolla på en film parallelt då det var reklam i Pretty Woman- Lättsmält film vilken rekommenderas!)

Helgen har dock inneburit viss ångest. Klarblå himmel o ingen hoppning är inte en perfekt match. Längtar verkligen efter att snart ta tag i att flyga i det blå igen. Väntar på att min skärm ska bli färdigpackad bara.... Tur att jag kunnat aktivera mig med andra top of the line aktiviteter istället!

Ser fram emot fortsätta i min fluffuga tillvaro imrogon. I mina tankar - No Thailand, No New York o det funkar så bra att vara hemma. Det var efterlängtat o länge sedan..

Inga kommentarer: