fredag, april 04, 2008

I Bangkok

Hamnade tillslut i Bangkok o det var tillslut skont att komma hit;)
Myser rundor, snackar med massa Buddhas, aker TuckTuck bara for att o har antligen slappt pa min shopping sparr. Oj oj oj vad man kan shoppa har.

Traffade lite trevligt folk sa snart jag anlande har igar kvall. Khoa San Road ar bra pa sa satt. Ikvall ar vi ett gang PhiPhi folk som ska motas upp o leka The Rock igen. Ser fram emot att sitta pa ett tak o fa apple att bubbla ur oronen.
Imorgon ar det dags for yoga igen. Skont att vara pa g o vacka igang den avslappnade semesterkroppen igen. Tanken slog mig tidigare idag att det snart ar dags for GbgVarvet. Gaaah!

Idag holl jag for ovrigt pa att bli religos, gjorde nastan en Gynning. Jag berattar mer en annan dag. Far se hur det slutar. Ska fortsatta pa samma laskiga bana imorgon tror jag....

Inga kommentarer: