måndag, april 07, 2008

Sista timmarna i Bangkok

Kanner mig ganska fardig med Bangkok for denna gangen. Hela jag ar gradassig av avgaser o smuts. Ser faktiskt fram emot lite frisk havsluft om ett par dagar.

Jag har haft det kanon har i smutsen. Bangkok ar nice! Trevliga manniskor, kul utgang o nastan varenda turistgrej ar avbockad. Shoppingen har dock gatt sadar. For en gangs skull ar jag lite kritisk i mitt shoppande. Inser att det redan hanger nog med LasVegas klanningar (las icke Svea anpassade) darhemma i garderoberna.

Gardagskvallen blev riktigt lyckad. Motte upp ett helt gang supertrevliga italienare i blandade aldrar pa det riktigt snygga stallet Diplomat. Aaah, vilket vin o va harliga italienarna ar med sitt vackra sprak o lustiga gester! Sa skont att variera sig lite o rora sig pa lite mer fancy stallen an backpack anpassade dive bars (favorit shitzsa taket bortraknat)
Kvallen fortsatte i samma stil o vi hamnade pa softa BedSupperClub. BSC impade genom att servera den forsta riktigt goda Mojiton. LadyBoy showen gick inte heller av for hackor. Det blev en riktigt lyckad kvall, fin avslutning.

Nu ska jag ta den sista Thaimassagen. Hua vad jag kommer att sakna massage varannan dag;)

1 kommentar:

Anonym sa...

FY vad jag är avundsjuk på dig älsklingen. Jag älskar BED Supper Club och Bangkok, jag, Fille och Henke hängde en del där. Snart kommer du hem och du är så välkommen. Funderar faktiskt allvarligt på att söka till Kustbevakningen för där verkar man inte behöva jobba ihjäl sig direkt.....

Kramen Turbo