onsdag, april 30, 2008

Dreamteam ska fira Valborg

Mitt Dreamteam ska ha Valborg med mig ute i Viaköp. Vi ska trotsa alla traditioner som har med Valborg att göra. Ingenting som ens liknar Cortégen, Stadsparken i Lund o Champangegaloppen. Vi ska ha en afton som kan passa in närsomhelst på året, Valborg, Nyår, måndag, 27 november, doesn´t matter! Vi ska bara mysa o må bra. Håller nu på att förbereda min shoppinglista inväntan på Lollo o Amleojs ska dyka upp. Vi ska äta så mycket o så gott! Känner mig värd det efter min hurtiga morgon. 7km i Pålsjö o styrketräning med höjning på varenda maskin. Dough! Asfaltsprövningen i Gbg närmar sig med stormsteg. Tror jag ska döda tårna på riktigt idag. Det är dags att ta fram opertationskittet.

Dreamteam= Amelojs, Lollo, Em, Jeanettan!:)

Inga kommentarer: