lördag, april 05, 2008

Face your fears

Fortfarande i Bangkok. Tar for mig av allt turistigt o lite till. Akte bat pa floden idag o kikade bla pa Thailandska varv. Udda!

Bestamde mig dessutom for att det var dags att ge mig sjalv en provning. Face your fears. Jag avskyr ormar overallt annat. Lyfter ju tom pa fotterna om det visas ormar pa tv. Sprutradd-lamnar blod, ormskrack-mot dem. Det gjorde jag o Ugha! Jag ar inte botad, snarare mer forskrackt. Skakade som ett asplov da jag holl i en jatte pyton, sak samma att jag skaka, jag gjorde det iaf o fick dessutom fina bilder.

Trivdes mycket battre med en liten apa i famnen. Jag vet att man inte borde uppmuntra den typen av turistgrejer (som innebar insparrade djur), men, men jag ska battra mig till nasta gang o ser det som att jag gjort nagot positivt iaf da jag gett lilla apan massa karlek o mys. Den satt t om hos mig under hela ormshowen. Mmmmys forutom ormarna da. Dough va de kan vara stora o snabba!

Nu ska jag ut o dricka ol igen, kanske dessutom lite mer apple ikvall...;) Kanon att ha PhiPhi folket att umgas med. Idag kommer ytterligare tva, snart ar hela The Rock samlade har. Ikvall blir det dock en tidig kvall, jag ska upp tidigt till weekend market imorgon.

Bara 6 par skor an sa lange o endast en massage ( dock i Wat Poh Templet, ThaimassagensMecka)

Inga kommentarer: