onsdag, april 09, 2008

Äntligen lite gott vin

Smarr vilket vin o vilken ost bästa Jonas hade plockat med sig hem till mig från Italien denna. Det brukar alltid vara det godaste, men denna gången slog nog alla rekord. Jag var i himmelriket med smaker o sällskap. Amarone o sotig peccorino... jag skulle kunna leva på det jämt!
Peter kunde inte låta bli att komma ner då han hörde vad som bjöds. Så mysigt att ha båda mina favoriter här. Trots tappra försök i flera timmar har jag dock ännu inte lyckats övetala dem om att jag bör giftas in i deras förhållande. Enda framgången var väl att jag åtminstone kan få följa med på deras böllopsresa. Hihihi.... mer resa!:)

Idag är jag trött. Satt uppe på tok för länge o vaknade på tok för tidigt o därtill massa vin. Helt vilse i tiden trots att det bara är 5 timmars skillnad. Undrar just hur jag smartast ska hantera min sömn för att komma i ordentlig fas tils dess att det är dags att jobba....


1 kommentar:

Om mig och min mamma sa...

Välkommen hem! Jag och Jonathan ser fram emot att träffa dig snart. Hör av dig när du hämtat dig ;) Kramar