torsdag, april 10, 2008

Thailand försvinner, NYC växer fram

All Thailandsand o smuts har tvättats bort från de fåtalet klädesplagg jag inte slängde då jag lämnade, jag är skrubbad o solbrännan är således nästa helt borta, min klocka går nu enligt svensk tid o det finns inte längre någon kaffeabstinens kvar. Jag tycker att återkomsten till vardagen har gått lite väl fort... Suget efter ännu en resa gnager redan i kroppen. Det är inte bra det här!

Funderar o räknar nu på om det är möjligt att dra till Nevvan o möta upp Lottis & co efter helgen då jag jobbat klart för ett par dagar iaf. Det var knäckande att få detta mms....

`Vi saknar dig på 21:a våningen i NYC. Solen skiner o vi är trötta i fötterna efter all shopping. Puss!´

Du får inte göra så mot mig Lottis!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nice foto!!! haha , vilken raketfart.. harligt att fa vara med pa din blogg. puss pa dig din resgalna quinna! Vi flyger hem imorgon sa vi kan ringas pa sondag.