måndag, april 14, 2008

Det är dags....

...att ta sig samman.

Jag kan inte fara runt så mycket som jag gör, det är dags att landa hemma ett tag. iaf...

På flyget från Bangkok lovade jag mig själv att jag verkligen ska ge det ett försök att hålla mig hemma o finna lite lugn o ro i en vanlig vardag. Det grusades ju så snart jag kom hem, då New York erbjudandet dök upp. Men nu är jag på banan med mig själv igen. Jag har tackat nej till en lång weekend i New York. Helt otroligt med tanke på hur mycket jag älskar Nevvan, men nu är det dags att hålla fast vid de överrenskommelser jag har med mig själv.
Jag ska bara vara hemma o inte lämna Svea (Danmark över dagen är ok) förräns i juni då det är dags att ge Barca en chans igen, med garanterat bästa sällskapet denna gången!

Dörren står öppen för mina vänner att komma o hälsa på, men jag ska inte åka någonstans i det närmsta. Kan man bjuda mig på en resa till NY kan man lika gärna ta o flyga hit;) Slut tramsat!!!

Inga kommentarer: