måndag, april 28, 2008

Husvagnen

Allt mitt jobb med husvagnen förra våren var inte i onödan. Min kära fluffiga prinsessvagn mår fortfarande bra. Ingen fukt o inte ett spår efter en endaste lite mus. Puuuh! Nuär den desutom redo att ta emot mig då jag får ihop tid o pengar för att hoppa.

Det är alltid vissa känslor som infinner sig i kroppen då jag kör in genom grindarna till klubben. Denna gången var det bara de positiva delen av känslorna som kom. Jag längtar så sjukt mycket efter att hoppa nu.
Klarblå himmel ger mig ångest om jag inte är vid ett hoppfält, vad jag än gör o hur trevligt det än är. Jobbigt att dras med-måste snart åtgärdas! Jag vill hoppa nu!!!! Hoppas att min skärm snart är klar.

Ska väl iofs säga att jag inte mår så dåligt då jag kör nercabbat mellan SImris o Everöd. Brösarpsbackar, ljumma vindar, skön musik o en lakritspuck, det är faltiskt livet på en pinne:)

Inga kommentarer: