tisdag, februari 13, 2007

Årsfesten i mindre bra bilder

Jag var inte flitigast med kameran. Ser fram emot att få ta del av alla andras bilder, hoppas att de är bättre än mina.






Mmmm...syndigt god efterrätt o dessutom en fallskärm!!!:)






Ett av alla borden i väntan på maten


Siv o jag(ufoUllis i glasögon), välmatchade enl överrenskommelse;)



Söta Sofie



Siv o Lars i väntan på att vi ska få sitta till bords



Helena o Fabian(gentlemannen som snodde Helenas stol)



Suz o Björn Undrar just vad Suz har i kikarn, hon ser inte lite lurig ut. Kan det vara midsommarplaner?;)








Mirijam o Ludde. Jag är verkligen en toppen fotograf...eller inte!


Roffe o Katten var med. Busfulla som vanligt o med massa nya vänner:)




Jeanette o Andreas. A lärde katten att tjuvröka när mamma kollade bort. Roffe kan redan ,sedan Näsinge i somras






Vad är det de granskar egentligen. Jag vet;)





Cajo o Roffe var stundtas goda vänner. Hon söp ner Roffe...Grrr

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet åxå // u :)