onsdag, februari 07, 2007

Blogg Stopp? Hmmm...eller inte?

Turbo o jag hade en bra kväll igår. Kul o snacka ikapp lite. Jag lagade middag o Turbo var helnöjd. Vi blev så mätta att vi inte ens orkade äta dessert. Detta trots att jag har en separat dessertmage som det alltid finns plats i. Iofs inte kul att äta dessert själv.

Det blir bara ett par rader idag. Målningen av sovrummet väntar. Jag väntar på att första strykningen ska torka. Det känns nästan hopplöst att måla vitt på väggar som är röda. Det kommer inte att bli klart idag:(

Jag tänker dessutom lämna kaoset ganska snart. Jag ska hämta upp systeryster på Alnarp för att sen spendera eftermiddagen i Malmö o på IKEA. Förhoppningsvis hinner vi även ta en sväng förbi min nyköpta lägenhet. Det ska bli spännande att se vad jag köpt;)

Inga kommentarer: