tisdag, februari 13, 2007

Börjar likna ordning

En hel dag hemma med massa pyssel. Nu är gardinerna i sovrummet på plats o efter mycket o men även rullgardinerna. Vaknade inte förräns 10.30 idag. Det var ju alldeles mörkt..ops!

Gardiner på plats, vilket nästan borde föbjudas då det är så vackra fönster, men vad gör man inte för att det ska matcha med övrigt i sovrummet.


Snart har jag burit ner alla tomma banankartonger. Visst går väl banankartionger till pappersinsamlingen?;) Det är bara en låda kvar som ska upp på vinden. Den väger bly, så jag avvaktar nog lite till med den.

Ikväll ska det mysas o byggas babymöbler hemma hos Gullet. Jeanette o jag är första möbelbyggare. Vi har ju övat en del...;)Innan det ska Jeanette o jag ute på lampjakt. Jag har ett stort bekymmer i mitt nya hem. Jag når inte upp till taket, inte ens med dubbla pallar o en stol. Vilket behagligt i-lands problem att inte kunna sätta upp taklampor av den anledningen. Tur att käre far snart kommer ner o hjälper mig med en jätte stege.

2 kommentarer:

Sivan sa...

Gardinerna blev ju jättefina! Jag vill se bilder sen när tapeten är uppe med!
Kram

Anonym sa...

Ooooh såfint! Snart får jag själv ta och beskåda underverket

Tack, tack SÅ mycket för hjälpen igår

Puss och kram // u :)