fredag, februari 09, 2007

Ögoninflamation:(

Jag har precis kommit hem från ett besök hos optikern det var inte roligt. Jag kände att det var något knas med mitt vänstra öga, dock trodde jag inte att det var så allvarligt. -Du ska träffa en ögonläkare, sa optikern med skarp stämma efter det att hon beskrivit vilket fint blommönster jag lyckats skapa på min hornhinna med målarfärg. Hmm... det var ju de röda sovrumsväggarna som skulle bli vita inte min hornhinna. För vita ögon finns ClearEyes.

Jag har inte tid med detta idag. Mitt schema för dagen är redan alltför optimistiskt. Ikväll kommer tjejerna o till dess ska det vara ordning, städat o mat lagad. Hmmm, vi får se hur det går. Dax att speeda upp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en underbar helg! Du är världens bästa Ullis o orginazer;) Puss min vän

Ullis sa...

Tack själv kära bästa Sandra! Skönt att du kom hem ordentligt. Pussen