torsdag, februari 08, 2007

middag o målning

Det blev ett ordentligt IKEA besök med Lollo igår. Vi hittade en hel del. Jag njuter av tanken att jag snart kan ha struktur o ordning på alla mina saker. Inhandlade en bokhylla o ett badrumsskåp o lite annat 'bra att ha'. Ordningen närmar sig. Ser fram emot att kunna packa upp alla mina boklådor o slippa ha böcker stående i dubbla rader.



Vi hann kika förbi Lollos nya hem (min nyinköpta lägenhet) o den var så fin! Jag fick rätta magkänslan på direkten då jag steg in genom dörren. Hoppas o tror att Lollo kommer att trivas där.


Tiden rann iväg o jag fick stressa som en gnu för att komma i tid till middagen hos Hedlund. Hedlund hade lagat toppen god mat till mig, Jennifer o Fredrik. Mysigt att äta ihop även en vardag. Jag blev under kvällen kompis med Henry.Väl hemma hann jag måla sovrummet ännu en gång. Nu har jag bara lite finlir kvar. Det är ett helt nytt rum! :) Det känns t om ännu större nu.
Idag har jag även hunnit med en efterlängtad lunch med Gullet. Mysigt att hinna ses lite. Hennes vackra mage växer för varje gång jag ser henne. Jag längtar så efter att pyret ska kika ut. Känns nästan(!) som att jag ska få en bebis.

1 kommentar:

Sivan sa...

Har väggarna varit röda??? Syntes inte ett spår av det nu, du lyckades bra med målningen!! :)
Kram