onsdag, februari 14, 2007

Mina vänner datanördarna;) = Årets företagare i Malmö 2006

Det lönar sig att vara datanörd. Papperskorgen tillhör nog en riktig sån;) Ärligt snodd bild från Kalle... det var ett måste!;)

Mina kära gamla goda Varbergs o skåne vänner (blivande vingårdsvänner) som en gång i tiden startade TAT blev i dagarna Årets Företagare i Malmö!
GRATTIS!
Jag är stolt över er.
De var en gång i tiden de bästa datanördarna man kunde umgås med, vad de är idag, det låter jag bli att definiera;) Goda vänner iaf!
.
Motivering Årets Företagare i Malmö 2006
Med ett entreprenörskap som gått i ett rasande tempo, med en idérikedom, framåtanda och stora tillväxtambitioner har personerna bakom Årets Företagare tagit några närmast jättelika kliv det senaste året.Affärsidén är väl nischad med ett uttalat spjutspetskunnande som främsta tillgång. Tillväxten är stark och den ungdomliga organisationen växer stadigt.Företagarna har sedan lång tid tillbaks varit engagerade i idéarbetet till det som nu utvecklats till marknadsmässiga tjänster och produkter, sedan några år också i organiserad form och i konkurrens med de stora telekomjättarnas egna utvecklingsavdelningar. De unga entreprenörerna är sanna förebilder för det kunskapsbaserade näringslivet och speglar väl det moderna Malmö.
.
Läs mer här, här och här

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack vännen!! På måndag ska vi dricka vin och planera vingård! Kram

Karl-Anders Johansson sa...

Tack!
Och självklart får du använda bilder på min papperskorg när du vill. ;)