fredag, november 16, 2007

Största bilen...

Dough! Jag ska köra en bamse bil till LA, vidare till Las Vegas, Gran Canyon o tillslut tillbaka till San Diego, det blir en resa på ca 220 mil i jättebilen. Hihi, det ska bli kul. Måste köpa lite mer bling bling o skaffa ordentligt solskyddsfaktor till vänsterarmen innan avfärd. Jag ska verkligen försöka transformera mig till en riktig gangsta;)

Gangsta´ bilen

Igår kväll introducerade vi Amelie till Pariolis. Mycket god mat ännu en gång o avslutade vi med alla kvällen med ett bubbelbad såklart. Nice! F v Paul, Nils, Magnus o Amelie

Dagens bild:
Nu har vi väl det bra?!;)

Paul o jag på väg o hämta upp bamse bilen. Pauls bil framstår helt plötsligt som liten;) men ändock väldigt fin, trots att det inte är en R8. Hyrbils firman hade inte köpt in någon R8 ännu, om de haft en hade jag nästan betalt hur mycket som helst bara för att få glida runt en dag.

Ikväll kommer det fler svenskar till vår lilla svenska San Diego koloni. Vi välkomnar dem med BBQ, Corona o bubbelpool, såklart. Imrogon bär det av till LA. Det ska bli så kul. Vi ska sova eller ja, tillbringa natten på Standards, vilket bara det ska bli väldigt trevligt. Jag räknar iskallt med att min blivande make Brad ska sitta nydumpad i hotellbaren o bara vänta på mig. Råkar veta att Standards är hans stammis hak;) Närmre än så kommer jag antagligen aldrig komma honom, men det räcker gott för mig att vi har vistats i samma lokaler.

Undrar just vilka andra trevliga människor som sovit i samma säng som jag ska sova i då vi är i Las Vegas. Iofs, jag kanske inte vill veta.... delat garderob med känns bättre;)

6 kommentarer:

Cissi sa...

Oj, vilken Melrose Place pool! Haha.. o fy fasen... jag är så avundsjuk (dock inte missunsam). Nästa gång du åker så får du ta med mig :) puss

Amelie sa...

Ulla, vilket underbart liv du lever over there! Helt otroligt. Skönt o höra att du njuter till max och shoppar som bara du kan. Man behöver ALLTID fler skor så shopa du på med gott samvete.

Jag följer med på Hawaii och springer alla tänkbara lopp. Jag är på!
Kör försiktigt i gangstabilen.

Kram

Anonym sa...

yeah..shake what ya mama gave ya! Eeh by the way, min blogg har återuppstått i en ny mognare upplaga..haha. peace, kör försiktigt. P.s Jag vill lukta gott också..D.s

Sandra sa...

Gud vad du verkar ha det bra, snart är det min tur att åka iväg o lyxa:) 1 vecka kvar nu, kram på dig...

jankee66 sa...

hej goding.
Skönt att se att du sköter dig :)

Blommorna mår bra, din säng e skön, slut med killen, lite mer fest än vanligt, saknar ullis!

Unna dig allt du tvekar på!

Livskvalitet det e nu!
Sköt om dig
/Jeanettan

Linda sa...

gud så underbart ! Jag är så avundsjuk så det är inte klokt! Hoppas det fortsätter lika bra!