tisdag, november 06, 2007

I San Diego

Jag är på plats hemma hos Paul. Börjar så smått komma ikapp med tidsomställningen. Mitt första dygn här blev mycket förvirrat. Paul, James, Nils o Magnus kom o hämtade mig på flygplatsen. Behöver jag nämna att jag var lite mör då jag varit på resande fot sen 05 svensk tid o landade 23 SD tid(-8h, dvs eg 07 svensk tid). Jag fick min väska o rusade raka vägen in på damernas för att svida om för en utekväll, sminkade bort de mörka ringarna under ögonen i bilen på väg in o var helt plötsligt i baren på club Belo. Udda det kan bli ibland! men oh så trevligt! Somnade inte förrän flera timmar senare, goda drinkar ute, en efterfest, mycket skratt med nya o gamla bekantskaper(oväntat att bara stöta på folk man känner från Svea på utestället då man precis anlänt till SD) o av förklarliga skäl visste jag verkligen inte vad klockan var under hela gårdagen.

Vaknade, åkte till IKEA o köpte ett nytt hem till Magnus o Nils, o sen var det mörkt o läggdax igen. Nästan iaf. Vi hann med en mumsig o trevlig bbq o skön avslutning i bubbelpoolen innan jag somnade igen. Tyvärr vaknade jag alltför tidigt imorse. Hoppas att jag sover o vaknar enligt San Diego klockan nu framöver.

Idag har jag tagit tag i projektet välmående semester. Det har börjat bra, men jag kan göra ännu mer för välmåendet. Var ute o sprang en runda, gymmade o simmade imorse. Nöjd att tagit tag i det- Nu ska jag bara fortsätta, det är det största utmaningen. Njuter av att bo på ett Melrose Place ställe med gym o pool på gården;)

1 kommentar:

Linda sa...

Åhhh jag är vansinnigt avundsjuk!! Hoppas att resten av tiden blir lika härlig!!