onsdag, november 07, 2007

Soon Alohoa, ikväll Ciao Bella

Urskön start på en toppen dag. Jag fick med mig Paul ut o springa imorse kl 06! Jag är fortfarande skev i dygnsrytmen efter resan o vaknar runt 05 o är klar vaken, mycket ovant. Väckte Paul med en espresso o fick med honom ner till stranden för en skön löprunda i morgon diset. Härligt att vara ute o springa i den läckra miljön. Extra bonus till det hela var hajarna som uppehöll sig en bit ut. Det kan inte bli annat än en bra dag med en så läckert start. Glömmer dock helst att nämna hur tungt det var att springa efter min dunder förkylning.

Nöjd att turen är avklarad:)
Paul, still alive trots den tidiga timmen o löpning

Dagen idag har spenderats i ett gäng trevliga butiker här i La Jolla, med totalt fem fin fina klänningar o en trevlig lunch med pojkarna som resultat. Paul o jag tog en snabbis San Diego runt för att fixa med det sista inför avfärden till Hawaii imorgon.

Ikväll har vi käkat underbart god mat hos Tony på Parioli (svenskarnas stammis hak). Konstaterat att om jag fick välja en sak jag skulle äta resten av livet skulle det vara
Moules marinière...mmmmm det är det bästa!

Nu sitter pojkarna o jobbar o skruvar datorer hemma hos Paul. Det känns precis som på gamla goda tiden. Tjejerna umgås o pojkarna datar;) Det är snart läggdax för mig, om jag ska orka upp o springa en runda innan det bär av till Hawaii imorgon. Tjohoo o Aloha! Fick idag en besvikelse slängd i ansiktet på mig:( Jag som alltid trott att då man anländer till Hawaii får man alltid en vacker blomstergirlang, så var visst inte fallet. Lindsey lovade dock att be sin vän som ska plocka upp oss på flygplatsen att lösa såväl blommor som Hawaiian guy som välkomst komitté till mig;) Ser fram emot utflyckten imorgon:)


2 kommentarer:

Martin sa...

Står det inte "No parking" på de där skyltarna? ;)

Ullis sa...

Hmmm.... måste nog ta mig dit o kolla upp det.... on the beach, tror jag;)