torsdag, november 29, 2007

Inte i fas

Fasen va tid det ska ta att komma i fas igen efter resan. Tidsmässigt är jag helt lost o för o inte tala om det kaos som råder hemma med packning, smutstvätt o allmänna saker som man bör komma ikapp med. Det är nackdelen med att resa, man måste komma hem o ta tag i en massa.

Jag biter i det sura äpplet o röjer på. Passar dessutom på att julpynta när jag ändå är igång. Det är nog enda sättet att trivas i kalla Svea o få ordning på mysfaktorn här hemma. Mysfaktorn måste vara på max om jag överhuvudtaget ska komma över min saknad av staterna.

Det har dock dykt upp ett ljus i tunneln. Undrar just om Paul o co vill ha mitt sällskap till nyår;) Jag har ganska lång sammanhängande ledighet precis innan o efter nyår, o vad kan jag väl göra bättre med tiden än att åka över till San Diego igen?;) Kikar på biljetter men hittar inget som är tillräckligt billigt än....(kommer nog iofs inte kunna hitta sååå billiga biljetter) Drömma kan man ju alltid.


Inga kommentarer: