söndag, november 25, 2007

Hemma i Svea igen

Det är med blandade känslor jag sitter i min soffa igen här hemma i Svea. Jag har haft det så fruktansvärt bra over there o kan kankse erkänna att vissa andra omständigheter får mig att vilja vara där mer o längre. Bara som vädret....

Jag stannade ett par timmar i New York på vägen hem o hann med att kika på julskyltningen, äta riktigt lyckad middag på Aquavit o en underbar utekväll med massa trevliga männsikor. Skvimpade runt med mitt martini glas i alltför höga klackar(men hua vilka snygga skor jag fick låna, I´m in love) o lyckades nog knappt dricka ens en halv drink innan någon kom ville bjuda mig på nästa. Otroligt trevligt med massa trevliga väluppfostrade människor på ett hemma hos party i takvåningen. Jag följde bara med gänget ut en kort sväng då det alltför snart var dags för mig o svida om o åka ut till flyget igen.

Flygresan gick bra om än det var lite drygt med väntetid i Paris. Skönt att vara hemma iaf. Känner mig mindre laddad för att jobba imorgon...men, men...det beror väl på tidsomställningen. Känner mig helt skev med tiden.

1 kommentar:

Sivan sa...

Låter som om du haft en fantastisk resa!! :)

Några frågor bara:
* Känner du människor i varenda stad, jorden runt?
* Hur lyckas du hamna på alla glammiga fester?
* Är du gjort av pengar?
* Har du hur mkt semester att ta ut från jobbet som helt?
* Vill du guida mig runt i La Dolce Vita?

Puss! <3 :)