fredag, november 02, 2007

Inte packat än....

Åhh va mysigt o va inte skönt att få massage hos Jeanette. Behövde verkligen en massage o nu efteråt mår jag som en prinsessa. Bara att invänta träningsvärken imorgon, men då har det gjort nytta.

Pratade precis med Paul som lagt upp ett schema för mig. Tur att han är mer strukturerad o planerad än vad jag är. Vi åker till Hawaii på onsdag o det ryktas vara omkring 40 grader. Mmmmm, känns inte alls jobbigt faktiskt. Ser fram emot att ta tag i utmaningen att surfa där.


I övrigt står LA, Las Vegas, Mexico, en amerikansk fotbollsmatch (bara för att ha varit på en iaf, inte pga mitt enorma sportintresse) en riktig amerikansk Thanksgiving middag o en ordentlig koll i San Diego på schemat, tillsammans med Paul, dessutom har jag lite mer i bakhuvudet såsom Gran Canyon o lite dykning i Monterey Bay om tiden räcker till. Jag ska inte stressa mig igenom denna resa utan ta det lugnt o njuta dessutom. Ordet för resan ska vara Livskvalité;)

San Diego
Rodeo Drive


Avlsutar resan i New York, lagom tills dess att de börjar komma igång med all vacker julskyltning o där kan jag tänka mig att stressa ordentligt för att hinna med vissa favoriter. Kanske vågar jag mig fram till tomten på F.A.O. Schwartz denna gången o lämna in önskelistan o få en kram.

Tror dock ej att jag kommer möta `the naked cowboy´ vid Times Square så här års.... Hoppas iaf inte det. Stackarn skulle ju frysa...

Ska försöka hålla er uppdaterad här under min resa, men det känns troligt att det blir bort prioriterat.

Nu måste jag packa om jag ska ha en sportmössa att vakna i tid tills dess att mitt tåg går kl 05.53 imorgon. Dough!

4 kommentarer:

Cissi sa...

Nej, jag är inte alls avundsjuk. Härliga Kalmar med sina 9,4 grader är inte fy och skam, vi har dessutom mycket turistattraktioner här också... slottet t.ex.

Du kommer att få det såå jäkla bra. Njuut gumman! Och ta hand om dig och försök att prioritera bloggen lite också...:) puss!

Sivan sa...

Ha en fantastisk resa nu! För egen del tycker jag att LA och Hollywood är överreklamerat, men San Diego är en pärla!! Njut av värmen, sällskapet och lugnet så får du rapportera när du kommer hem, du har faktiskt andra saker att göra på resan än att blogga! ;)
Stor kram skickas till flyget jag förmodar att du sitter på just nu från Atlas och mig! :)

Ullis sa...

På flygplatser är det ok att blogga, kanske kan bli lite uppdaterat här ändå;) En del flygande kommer det ju trotts allt att bli...

Cissi: Uppskattar Kalmar o behöver kanske svalka mig lite efter en månads värme (hihihi) Funderar på o kolla upp sevärdheten slottet. Har hört att de har en urmysig julmarknad. Hur ser dina helger ut i december? Åker jag över gör jag iofs inte det för julmarknaden utan för o träffa dig, allt utöver det är bonus;)

Sivan: När ska vi ses för en odentlig uppdatering av allt? Hmmm... det är ju sjukt länge sedan nu. Vi får åtgärda!

Kram på er!

Cissi sa...

Julmarknaden på slottet är uuunderbar, men den är 27-30 nov.
Då är du fortfarande over there va?
Men du måste, måste, måste komma hit o hälsa på :)