måndag, november 12, 2007

Hawaii

Katten o Roffe som riktiga Hawaiianer;)

Åter i San Diego efter underbara dagar på Oahu. Lindsay, Paul o jag har haft det kanon.
Vi bodde i princip på stranden Waikiki på det underbara hotellet
Halekulani.
Vi blev hämtade av Lindsay´s vänner Sarah o Shanel på flygplatsen o redan då kunde anas att det skulle bli en härligt galen vistelse i paradiset.
 

En kort sammanfattning:
Pool bad o lek, simturer i underbart varmt, vrålsalt hav o lek i vågorna, träning på stranden. Biltur i underbar miljö runt ön. (Där är så otroligt vackert!) God mat , goda drinkar, galna kalas o härliga människor. Jag måste åka tillbaka till paradiset fortsätta njuta av allt ön har att erbjuda o skratta åt allt oväntat som kan hända i Dreamland;)

Paul fotar Dreamland

Just nu håller jag på att samla ihop all sand som jag fick med mig hem. Jag ska spara vartenda sandkorn o fylla upp minneslådan med då jag kommer hem till Svea igen. 

Jag har funnit en anledning att åka tillbaka redan nästa år. det är dags att köra igång med hårdträningen. Gör du mig sällskap Lojsan?

Tack kära Paul att du tog med mig till dit! 

Mer bilder kommer så snart jag fått över bilderna till min dator. 
 

2 kommentarer:

Sandra sa...

Det låter som du har det riktigt härligt gumman:) Kram

Ramona sa...

Vilken resa!!

Vilka vänner!!

kramar från Ramona