söndag, november 25, 2007

Kontraster

Surfade i havet i SD för tre dagar sen o har idag gått med tjockaste vinterjackan på julmarknad o frusit!

Det var i vilket fall mysigt att träffa Ullet, Jeanettan o Jonathan igen. Vi besökte julmarkanden i Råå utan att egentligen få så mycket julstämning i snålblåsten o regnet. Julstämningen infann sig senare hemma hos Amelie o Kalle, där det bjöds glögg o mysstämning.

Tjoho, nästa gång jag kommer hem från jobbet ska jag julpynta:) Mmmmmys

Ullet bjöd på mumsig soppmiddag ikväll o jag inser att jag har det inte så dumt här hemma heller, trots att det är kallt o rått, det är iaf mysigt att sitta inne med goda vänner då.

2 kommentarer:

Mirijam sa...

välkommen hem. vi har inflyttningsfest på lördag, kom kom!

Anonym sa...

Hejsan! Detta är Kicki (svägerska till Charlotte Hallberg och kompis med Johanna D - då kanske du vet vem! :-) )
Vi ska flytta till Helsingborg och vad jag förstår är det där som du håller till, så jag tänkte att jag får väl fråga dig om lite proffstips om staden. Har knappt varit där innan! :-)
Andreas har redan jobb i H-borg och jag har fått jobb i Malmö som börjar i januari. Flyttlasset går nu i mitten av december. Det ska bli spännande med en ny stad och det vore kul att ses någon dag framöver!
Ha det bra så länge och trevlig jul på dig! Vem vet, vi kanske snubblar in i varandra på såsen på juldagen eller något. Var det inte förra året vi dansade loss på Johan W efterfest?!
Kram kram Kicki.