onsdag, november 21, 2007

Softa dagar i SD

Melrose Place poolen på gården.

Återhämtad efter den effektiva helgen var jag redo för att mysa rundor i LaJolla igen. Har hängt vid poolen. Hade en mysdag med Lindsay, strosade runt på närmsta Mall, shoppat lite till…, badat bubbelpool, grillat, käkat på Pariolis för tredje gången., ja gjort saker som börjar kännas som vardag i mitt nya andra hem. Rackarns att det ligger så långt bort bara.


Jag trivs så bra i LaJolla tillsammans med Paul, Amelie, Lindsay, Nils, Magnus o James. Känns jätte konstigt att jag snart ska åka hem till Svea till en annan vardag. Känns ändå hanterbart då jag ev kan lösa att åka över en kortis i mitten av januari. James har lovat mig en helikopter tur till Las Vegas då o kanske det går att samköra med gängets planerade weekend i Miami. Synd att inte jag har festamente som dom andra då jag åker över:(


Inga kommentarer: